Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě

Všechny ceny našich produktů jsou uvedeny s daní z přidané hodnoty (DPH) ve výši 10%

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ

Odesláním internetové objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a vyjadřuje souhlas s obchodními podmínkami firmy DA-KAR PET FOOD s.r.o. Podmínkou pro naplnění platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Pokud zákazník při zadávání objednávky správně vyplní e-mailovou adresu, bude mu na ni doručena kopie objednávky jako potvrzení. Pokud kopie objednávky není na zadanou e-mailovou adresu doručena, kontaktujte nás, prosím, co nejdříve.

Objednávka je vždy považována za závaznou pro obě strany, není-li dohodnuto jinak.

3) STORNO OBJEDNÁVKY

Objednávku lze stornovat telefonicky, případně e-mailem, pokud již nebylo zboží expedováno. V případě pozdějšího zrušení objednávky má DA-KAR PET FOOD s.r.o. nárok na náhradu škody, především prokazatelných nákladů spojených s expedicí zboží.

4) DODÁNÍ ZBOŽÍ A LHŮTY

Zboží uvedené jako skladem je standardně expedováno do 2 pracovních dnů.

Objednané zboží vám zašleme prostřednictvím přepravní společnosti PPL na dobírku. Dopravce Vás vždy kontaktuje na telefonním čísle uvedeném v registraci a díky službám PPL jsme také schopni monitorovat Vaši zásilku. V případě, že nebudete zastiženi, domluví s Vámi dopravce jiný termín nebo jiné místo dodání.

V případě, že jste na naší rozvozové trase, nebo Vaše objednávka přesáhne váhu 100kg, budete o závozu naší vlastní dopravou informováni telefonicky nebo emailem.

5) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Při nákupu v našem internetovém obchodě neplatíte žádné poštovné ani balné.

6) KONTROLA DODÁVKY

Obsah dodávky je kupující povinen zkontrolovat již při převzetí balíku od dopravce za přítomnosti doručovatele. Pokud je shledána závada (obsah dodávky není kompletní, zboží poškozeno přepravou atd.), adresát zásilku nesmí převzít. Dopravce následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Informace o shledané závadě při doručení a o sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na novém zaslání zboží. Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.), zjištěné mimo přítomnost doručovatele, není možno brát zřetel.

7) VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Vrácení zaslaného zboží je možné v souladu s reklamačním řádem a zákonem 367/2000Sb bez uvedení důvodu do 14 dnů (§ 53 odst. 7 OZ). Toto ustanovení se týká pouze zaslaného zboží a netýká se zboží, které bylo zakoupeno osobně v našich kamenných provozovnách. Vyjádření prodejce, zda bude žádosti o vrácení zboží vyhověno a zda jsou splněny všechny podmínky, bude spotřebiteli oznámeno do 30 dnů od data doručení vraceného zboží na adresu dodavatele. Zboží nesmí být otevřeno a obal nesmí být poškozen.

Aby bylo zboží přijato zpět a vrácena celá kupní cena, musí být splněny tyto podmínky:
• Zboží musí být vráceno nerozbalené a v původním stavu
• Zboží ani obal nesmí být jakkoliv poškozeny
• Zboží musí být vráceno na adresu provozovatele a to nejpozději 14 den počítaný od prvního dne následujícího od převzetí zboží

Zboží nelze vracet v případě, že kupujícím je firma (podnikatel, právnická osoba), neboť kupní smlouva se řídí podle Obchodního zákoníku, a nebo v případě, že zákazník opakovaně nakupuje zboží za evidentním účelem jeho dalšího prodeje, nikoliv pro vlastní potřebu.

8) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem.

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.

zpět
Copyright © 2018 DA-KAR PET FOOD s.r.o.. Powered by Zen Cart
Taneční vystoupení Mmorpg Wi-Fi Internet Praha Hodinky Citizen Svítidla osvětlení Svítidla massive osvětlení http://www.xex.cz | Hyperkatalog | AZ-Obchody.cz | e-Shopy.org | 4obchody.com - Internetové obchody | Amok.cz | Internetový katalog a vyhledávač | Top internetové obchody | Shopy.cz - Internetové obchody | | Paletové vozíky | Katalog 1x.cz | katalog www
zviratanajdu.net - vyhledávač a katalog na internetupsí inzerceinzerce koček a koťat dog_portal_forum